Region Skåne?

Har börjat fundera på var jag ska sommarjobba i sommar. Har sökt sommarvik på akutmottagningen i Trelleborg och Ystad, AVA i Trelleborg och Ystad och hjärtvårdsavdelningen i Ystad. Chefen på hemtjänsten har också dragit i mig och vill att jag ska jobba där. Fördelarna med att vara i hemtjänsten är att lönen är lite bättre och arbetstiderna också men nackdelen är att det är ett dödstråkigt jobb. 
Fördelen med de andra jobben jag sökt är såklart att det är det jag älskar att arbeta med :) 
Hur hade ni gjort och resonerat?

I helgen har jag jobbat i kylan och regnet (ännu en nackdel med hemtjänst). 
Igår kväll var vi hemma hos mamma och pappa och åt middag och jag och mamma drack vin :) vi kollade på vårt släktträd som jag börjar på och blev helt hooked. Satt framför datorn i tre timmar tillsammans och bara letade och läste. Otroligt intressant! 


Mitt hjärta ❤️


Kommentarer
Karin

Jag skulle välja det som var roligare om ekonomin tillåter. Det gör ju att det är roligare att gå till jobbet vilket gör stor skillnad på välmåendet!

Svar: Ja du är klok som en bok. Får jag ett heltidsvik så ska det inte vara några problem. Så jag hoppas att jag får något!
Emmelina

2013-12-09 @ 22:07:45
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0