Pw

Det blev inget joggande idag. Har inte känt mig helt hundra, men jag kunde ju inte sitta och inte göra något så jag tog mig ut på en pw istället. 6,7 km på en timme, gick med Rocky så det var väl helt okej ändå. 
Försökte tänka på andningen och kom fram till att jag andas nog mer med munnen än jag trodde. Kommer bli svårt att bryta det tror jag. 

Annars idag har jag varit i Köpenhamn. Det var meningen att vi skulle gå på en rundtur med en hemlös på Vesterbro men han dök aldrig upp. Vår grupp stod där och väntade i en halvtimme sen gav vi upp. Jättetråkigt, hade verkligen sett fram emot det. Hoppas det går att fixa så vi kan få det en annan dag. 

Min syster fick sålt sin lägenhet igår, så nästa vecka flyttar hon till oss för att bo här i ca 5 veckor och sen får hon lägenheten i Ystad. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0