Packa och flytta

Denna helgen består mest i att hjälpa syrran packa och flytta hennes saker hem till oss. Idag ska jag, mamma och pappa hjälpa att ta massa av hennes grejer till tippen. 

Här hemma kommer nicoles farmor Mariana hit, får se om jag hinner träffa henne innan hon kör igen :)

Veckan framför mig består inte i sådär jätteroligt saker. Måndag och tisdag ska jag på praktik i hemtjänsten i Köpenhamn. Onsdag och torsdag är det skola hela dagarna och på fredag är jag "ledig" (har massa pluggande att göra). Niklas ska vara borta typ varje kväll hela veckan så vi kommer nog inte ses så mycket och nu har vi inte setts sedan fredag morgon heller. Ja vi blir ju inte trötta på varandra iaf! 

På söndag kommer Jennifer och Dennis hem till oss. Det var så länge sen jag träffade Jennifer nu, säkert 6-7 veckor sen, men nu är det min tur att mysa med henne och Sune :) dem ska hämta lite möbler också till Sune som vi rensat ut nu när vi gjorde om i nicoles rum. 

Tänkte ge mig ut och springa ikväll om det inte regnar för mycket. Då får det nog blir en mil eller nåt sånt. Måste komma upp i distanserna lite. 




Kommentarer
Jennifer

Ja lilla Sune saknar sin tant Emmelina också ❤️❤️

2013-12-16 @ 02:21:47
URL: http://cutenose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0