Footner

I onsdags förra veckan gjorde jag min förbehandling som jag gör med jämna mellanrum; Footner, som man kan köpa på Apoteket. Har ni inte provat det så gör det! Det är verkligen fantastiskt. Denna gången tog det 3 dagar till foten började flagna och nu är det full flagning på gång på mina fötter. Skit äckligt och inte så himla snyggt just nu, men sååå värt det i slutändan. Fötterna blir verkligen babylena efter ca 7-10 dagar. En fantastisk produkt! Kostar ca 210kr och värd varenda krona 😊 

Denna veckan är rätt uppbokad som vanligt: 
Tisdag: skola i Köpenhamn till kl 16. 
Onsdag: praktik på akuten Trelleborg 14.30-21.15
Torsdag: praktik på akuten i Trelleborg 8.15-14 sen skola 15.15-17
Fredag: inlämning av hemtenta som jag förhoppningsvis redan är klar med. 
Lördag: jobb 7-13
Söndag: jobb 7-16

Nämnde jag att jag är själv med Nicole till onsdag kväll också? Japp busy busy!!





Kommentarer
Karin

Tack! :)

Underbart att få till lena fötter. Skrubb och sedan fet salva med plastpåsar fungerar också :)

2013-12-03 @ 19:09:00
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/
Jossan

Nu blev jag nyfiken! Jag har fått jätteproblem med sprickor av någon anledning, så jag undrar bara om du rekommenderar den, om du tror den hjälper? :)

Svar: Jag har själv inte haft så stora problem med sprickor men har haft några stycken och det har hjälpt mot det också. Kanske inte efter endast en behandling men tycker absolut du ska ge det ett försök :)
Emmelina

2013-12-08 @ 07:23:41
URL: http://jossan.shapemeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0