Bröllop

Igår var det bröllop för Rebecca och Elson. De gifte sig på rådhuset i Malmö och där gick allt på rullande band. Brudpar stod i kö för att bli vigda :) 
Sen var det fest på kvällen i Lund. Ett litet och intimt bröllop som var jättefint. Brudparet var underbara och hela dagen var otroligt mysig :) 
Fick pratat lite med Elson också eftersom jag aldrig har träffat honom förut. Han kommer från Indien så man fick ju dra på engelskan, men det gick bra! Han verkar vara en otroligt snäll och omtänksam man så han passar bra till min lilla Becci. 
Presenten vi i vår familj (mina föräldrar, min syster och vi) lagt ihop till blev en låda med massa "kärleksgodis", lösa jellybeans och allra längst ner låg där pengar. Svårt att köpa något till ett par som hunnit skaffa allt själva redan och inte önskar sig något speciellt :p

Idag ska vi ha Månsson, Nathali och deras pojke Vincent på middag. Skönt att träffa lite folk som man kan slappna av med och ändå ha kul :) 


Box of love ❤️




Det fina brudparet 😍


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmelinasnyakondition

En blogg om min nyvunna kärlek för löpning och allt annat stressigt och roligt som pågår i mitt liv.

RSS 2.0